Οι όροι και προϋποθέσεις που παραθέτονται παρακάτω έχουν νομική ισχύ ιδιωτικού δικαίου και μπαίνουν σε εφαρμογή με την έναρξη ή ανανέωση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους χρήστες/επισκέπτες που στο εξής θα αναφέρονται ως “Πελάτης“.
Ο εκάστοτε πελάτης κάνοντας χρήση των υπηρεσιών της εταιρείας δηλώνει ότι έχει λάβει υπόψιν του τους όρους χρήσης και ότι τους έχει κατανοήσει, τους αποδέχεται και συμμορφώνεται με αυτούς.
Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια η περιήγηση στην ιστοσελίδα, οφείλετε να διαβάσετε και να αποδεχτείτε τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις των υπηρεσιών μας.
Ο Πελάτης οφείλει να διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις για την εγκατάσταση, κατασκευή ή τη δημοσίευση των ιστοσελίδων του.
Ο Πελάτης δε δικαιούται να αιτείται από την εταιρεία την παροχή γνώσεων και υπηρεσιών έτσι ώστε να καταστεί το υλικό του λειτουργικό. Η εταιρεία δεσμεύεται να προσφέρει τεχνική και γνωστική υποστήριξη αποκλειστικά και μόνο για τις υπηρεσίες που παρέχει (φιλοξενίας) και όχι για την εγκατάσταση, κατασκευή ή διαχείριση ιστοσελίδων.
Αν και εφόσον ο πελάτης έχει ανάγκη από περαιτέρω υπηρεσίες, η εταιρεία ενδέχεται να την παρέχει μέσω του δικτύου συνεργατών της, με πιθανότητα επιβάρυνσης το οποίο προκύπτει κατ’ εκτίμηση του προς υλοποίηση έργου.
Οι υπηρεσίες: virtual private server & dedicated server είναι αποκλειστικά αυτοδιαχειριζόμενες και ο πελάτης είναι απολύτως υπεύθυνος για όλες τις διεργασίες, την ασφάλεια και την αξιοπιστία ενός server, εκτός από τις περιπτώσεις που η εταιρεία έχει αναλάβει την πλήρη διαχείριση στον διακομιστή για λογαριασμό του πελάτη.
Η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη και δεν λογοδοτεί για αστοχίες των διακομιστών, πτώσεις δικτύου ή απώλεια δεδομένων και σε καμία περίπτωση δεν έχει ευθύνη για την πιθανή απώλεια εσόδων που μπορεί να υποστεί ο εκάστοτε πελάτης.
Ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να κάνει χρήση των πόρων (CPU & RAM) που του παρέχει η εταιρεία με τέτοιο τρόπο ώστε στο ποσοστό που του αναλογεί να μην θέτει σε κίνδυνο ή υπερφορτώνει τους διακομιστές. Πρέπει επίσης να μην καθιστά δυσχερή και ανασφαλή τη χρήση των διακομιστών για τους υπόλοιπους λογαριασμούς που ενδεχομένως να φιλοξενούνται σε αυτόν.
Στην περίπτωση που ο πελάτης κάνει κατάχρηση πόρων με αποτέλεσμα να προκαλεί προβλήματα στους υπόλοιπους λογαριασμούς πελατών που φιλοξενούνται στον ίδιο διακομιστή, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει προσωρινά ή και οριστικά τον λογαριασμό του πελάτη για να προστατέψει τον διακομιστή και τους υπόλοιπους πελάτες, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
Η εταιρεία δε φέρει επίσης καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά η βλάβη υποστεί ο επισκέπτης ή όσοι συναλλάσσονται με αυτόν από πληροφορίες που διακινήθηκαν μέσω των διακομιστών της εταιρείας.
Για τεχνική υποστήριξη μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω των παρακάτω τρόπων :
Αν διαθέτεται κάποιο πακέτο διαχείρισης server, η είστε στην υπηρεσία Dedicated Hosting, υπάρχει τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης που δουλευει 24/7/365
Ενώ προσπαθούμε να παρέχουμε την μέγιστη και ταχύτατη υποστήριξη, η εταιρία μας διαθέτει ακόμα περισσότερα άτομα 24/7/365 που ανταποκρίνονται μέσω του συστήματος ticketing.
Ενθαρρύνουμε πάντοτε τους πελάτες μας να χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα για ταχύτερες και λεπτομερέστερες απαντήσεις.
Οι απαντήσεις δίνονται πάντα με σειρά προτεραιότητας, αλλά μπορεί να χρειαστεί λίγο περισσότερος χρόνος ανάλογα με το κάθε αίτημα και με το όγκο των αιτημάτων που έχουμε λάβει.
Στις περιπτώσεις τρίμηνης, εξαμηνιαίας και ετήσιας προτιμολόγησης, εκδίδεται 14 ημέρες πριν την ημερομηνία πληρωμής.
Η ανανέωση όλων των υπηρεσιών γίνεται αυτόματα εφόσον ο λογαριασμός του πελάτη διαθέτει επαρκές υπόλοιπο για την πληρωμή τους.
Σε περίπτωση που η ημερομηνία πληρωμής παρέλθει και η παρεχόμενη υπηρεσία είναι ανεξόφλητη, χαρακτηρίζεται αυτόματα από το σύστημα εκπρόθεσμη και είναι πιθανόν να απενεργοποιηθεί.
Η διαδικασία επανενεργοποίησης της υπηρεσίας είναι εφικτή εντός 15 ημερών, για τα προϊόντα shared hosting και reseller hosting και 5 ημερών για τα προϊόντα dedicated hosting, vps και dedicated server. Μετά την πάροδο αυτών, η υπηρεσία αναστέλλεται οριστικά και τα αρχεία του πελάτη διαγράφονται από τους διακομιστές χωρίς να υπάρχει περαιτέρω δυνατότητα ανάκτησης τους.
Σε περίπτωση που η λειτουργία ενός λογαριασμού έχει ανασταλεί λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου, ενδέχεται να υπάρξει πρόσθετη επιβάρυνση ποσοστού τάξεως 10% επί του συνολικού προτιμολογίου το οποίο βρίσκεται σε εκκρεμότητα. Παρ’ ότι η εταιρεία δεν ακολουθεί τέτοια πολιτική, η επιβάρυνση αυτή μπορεί να προέλθει από τα κέντρα διαχείρισης διακομιστών.
Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν διαθέτει κανένα ενεργό προϊόν, ο λογαριασμός που διατηρεί στην εταιρεία, καταργείται εντός 15 ημερών.
Η εταιρία στο πλαίσιο να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερες επιλογές στον πελάτη για τον τρόπο πληρωμής, (είτε αυτή μπορεί να είναι αυτόματα ή χειροκίνητα) το οποίο ορίζετε μέσα από το σύστημα πελατών της εταιρίας, μπορεί να επιλέξει :
Τα προτιμολόγια/υπενθυμίσεις για τις υπηρεσίες με κύκλο πληρωμής μηνιαία, αποστέλλονται 7 ημέρες πριν και 14 ημέρες αντίστοιχα όταν ο κύκλος πληρωμής είναι τρίμηνο, εξάμηνο, ετήσιο ή διετές πριν από την αρχική Ημερομηνία Ενεργοποίησης Λογαριασμού.
Η πληρωμή θα πρέπει να καταβληθεί μέχρι και την καθορισμένη ημερομηνία λήξης πληρωμής. Σε κάθε περίπτωση η εταιρία δικαιούται να καταγγείλει αμέσως αυτή τη συμφωνία για την παράβλεψη του πελάτη να πραγματοποιεί εκπρόθεσμα την πληρωμή των υπηρεσιών του.
Στην περίπτωση των πιστωτικών καρτών και την δυνατότητα να χρεώνονται αυτόματα, θα πρέπει να δοθεί προσοχή ώστε η κάρτα που θα προσπαθήσετε να προσθέστε, να είναι σε θέση να μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα. Στην περίπτωση αυτή συνιστούμε η πληρωμή με κάρτα να πραγματοποιείτε τουλάχιστον 48 ώρες πριν την λήξη προθεσμίας. Είναι ευθύνη του πελάτη να διασφαλίσει ότι διαθέτει επαρκείς πόρους για να καλύψει τις συναλλαγές του.
Σε περίπτωση αποτυχίας πληρωμής, θα σταλεί εκ νέου αυτοματοποιημένη υπενθύμιση τιμολογίου.
Είναι ευθύνη του πελάτη να παράσχει εναλλακτικό τρόπο πληρωμής πριν από την ημερομηνία λήξης. Όλες οι καθυστερημένες πληρωμές ενδέχεται να οδηγήσουν σε αναστολή υπηρεσίας.
Για τις υπηρεσίες (dedicated server & virtual private server) Τα τιμολόγια που δεν έχουν καταβληθεί πριν ή κατά την ημερομηνία λήξης θα επιβαρύνονται με καθυστέρηση 5% του συνολικού ποσού που δεν έχει πληρωθεί στο τιμολόγιο.
Δεν παρέχεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων για τις υπηρεσίες: vps & dedicated server.
Η εταιρεία εφόσον κρίνει ότι η επιθυμία του πελάτη να διακόψει τη συνεργασία είναι έγκυρη, δεσμεύεται να του επιστρέψει ολόκληρο το καταβληθέν ποσό. Δεν είναι υποχρεωμένη όμως να επιστρέψει οποιοδήποτε άλλο πρόσθετο έξοδο έχει κάνει ο πελάτης όπως για αγορά επιπλέον αποθηκευτικού χώρου, στατικής IP, SSL, πρόσθετες υπηρεσίες, εγκατάσταση και προμήθειες τρίτων. Οποιαδήποτε αθέτηση όρων του συμβολαίου κατά το διάστημα των παραπάνω ημερών από την μεριά του πελάτη, δίνει στην εταιρεία το δικαίωμα μη επιστροφής των χρημάτων.
Για αγορές που πραγματοποιούνται με εκπτώσεις όπως μέσω (εκπτωτικών κουπονιών & Bundles packs) δεν παρέχεται καμία επιστροφή χρημάτων.